Sağlıklı yaşamak ve sağlıklı yaşlanmak açısından, Taspava Doğkırmızı Meyve Suları

31 Temmuz 2013 Çarşamba Bu yazı 1 year 26 days önce yayınlanmış olduğundan güncelliğini yitirmiş veya içindeki bilgilerin geçerliliği kaybolmuş olabilir. Herhangi bir yanlış anlaşılmadan bu site sorumlu değildir.
Katkı maddesiz ürün toplulukları kulağa hoş geliyor ve bir o kadar uzak geliyorsa Taspava ürünleri ile henüz tanışmamışsınız demektir. Bu yola gönül veren Taspava’nın yaratıcısı Tunç Bey’ e öncelikle teşekkür etmek isterim. Doğkırmızı ürünlere destek vermek hepimiz açısından ve taze nesiller açısından çok önemli bir ayrıntı. Çünkü insan sağlığı herşeyden önemli. Taspava Meyve sularının en büyük özelliği, günlük üretilmesi  ve cam şişelerde tüketiciye ulaşması. Meyveler tamamen organik ve taze olarak ege bölgesinden temin edilmekte ve aynı hafta içinde üretilip günlük olarak tüketiciye ulaşmakta. Bu kesinlikle mucizevi.
Bende taspava meyve suları ile daha dün tanışma fırsatı yakaladım. Şeker ilavesiz yapılan Limonata ve bir çok derde deva Keçiboynuzu suyu ilk denemelerim oldu. Nasıl tüketileceği ve hangi  bitki yada meyvenin neye yaradığı sipariş vermeden önce mail yoluyla haftalık liste ile birlikte  bildirilmekte. Sonraki aşamada siparişiniz üzerine günlük olarak üretilip alıcı adresine ulaşmakta. Dün sabah Tunç Beyin bana ulaştırdığı ürünlerin tadına bakmadan önce tasarımları ve sunuş şekilleri öncelikle beni cezbetmeye yetti de arttı bile. Üzerinde küçük detaylar gizli ürün toplulukları size daha içmeden olumlu elektrik vermeye başlıyor zaten.
Küçük uğurböceğinin bulunduğu kâğıt poşet, cam şişelerin üzerindeki uğurböceği mandallına tutuşturulmuş markası ve en önemli detaysı olan olumlu düşünce kuvvetinin bu meyve sularına verdiği ekstra gücü temsil yapan huzur dolu sözcükler …birinde “huzur “diğerinde “Thank You “yazıyordu. Olumlu düşünce kuvvetinin etkileri hepimiz bir miktarde biliyoruz öyle değilmi, bununla ilgili bir küçük video izlemek isterseniz Tıklayabilirsiniz!
Limonatayı bu sabah denedim, şeker ilavesi olmadığından acaba çok buruk bir tadmı olacak diye düşünmüştüm ki tam tersine tadı tam kıvamındaydı. Özel bir bitki ile tadlandırılıyormuş. Tamemen doğkırmızı olup böyle güzel bir tadla karşılaşacağımı tahmin etmiyordum doğrusu. Açıkçası ben çok sevdim , sizde denemek istiyorsanız    info@taspava.com  mail adresinden irtibata geçebilir daha detaylı bilgi açısından http://taspava.com/ bu adresten ulaşabilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
 
 
 
Copyright © Diyetteyim Ben
Fazla kilolarınızdan kurtulmak için lida zayıflama hapı kullanın. kullanmaktır.
Fazla olan kiloları vermek yani zayıflama sağlığınıza yapabileceğinz en büyük yardımlardandır.
fx15 rephair formoline epila tüy dökücü indir diyet zayıflama