Küçük Hedefler – 5 Kilo Vermek

13 Nisan 2013 Cumartesi

5 Kilo Vermek İçin Hayatınızda Yapabileceğiniz Değişiklikler

Kilo vermek için sadece diyet yapmak değil ayrıca bol bol egzersiz yaparak hareket etmemiz gerekmektedir. Vücudumuzu ne kadar çok çalıştırırsak, o kadar fazla kalori yakmaya sebep oluruz. Her zaman spor yapmak için vakit ya da bütçe durumumuz uygun olmayabilir. Onun için bulunduğumuz her ortamda hareket etmemizle birlikte her zaman kalori yakmayı becerebiliriz. 5 kilo vermek için hareket artışı ve yiyeceklerimize dikkat etmemiz sayesinde bunu başarabiliriz.
Çok sıkı tüketilen ve yağ oranları çok yüksek olan yiyeceklerden uzaklaşmanız gerekmektedir. Bu arada yediğiniz yiyeceklerin porsiyonunu küçülterek azaltma yoluna gidebilirsiniz. Porsiyonu aza indirdiğiniz yiyeceklerden kendinizi kısıtlamadan yemiş olacak ve bu şekilde kalori tasarrufu yapmış olacaksınız. Lezzet konusunda aynı tadı olanlar arasında her zaman en düşük kalorisi olanları tercih etmelisiniz. Seçim yapmanız gerekirse 1 fincan portakal suyunda 110 kalori varken, diğer yanda 1 fincan domates suyunda 45 kalori bulunmaktadır. Aynı şekilde yarım bardak vişne suyuna yarım bardak soda karıştırdığınızda kalori miktarını % 50 oranında aşağıya çekmiş olursunuz.
5 kilo vermek istediğinizde ölçüyü kaçırmamaya dikkat etmelisiniz. Dışarıda yemek zorunda kaldığınızda ufak bir salata seçebilirsiniz, gittiğiniz restoranların veya cafelerin büyüsüne kapılıp sakın yağ içeren menü sipariş etmeyin mümkün olduğu kadar yağdan uzak durun. Kendinize televizyon ve film seyrederken, telefonla konuşurken, arabada giderken kesinlikle bir şeyler atıştırmayı yasaklayın. Nasıl yediklerinize dikkat ediyorsanız içtiklerinize de dikkat edin. İçtiğiniz sütün içinde bulunan yağ oranlarının en düşük olanını seçmelisiniz. Bunları yaparken tabi ki hayatınıza spor ve dansı dahil etmeye çalışın. Bunlar size kalori yakmanızda çok yardımcı olacaktır.
Buzdolabınızı doldururken atıştırmalık bir şeyler almamaya özen gösterin. Alkolde çok fazla şeker bulunduğu için mümkün oldukça uzak durun ve onun yerine su soda tarzı içeceklere yönelin. Bu sayede vücudunuzdaki yağların kaybolmaya başladığını hissedeceksiniz. 5 kilo vermek için özellikle aç kalmaktan kaçınarak lifli gıdalara yönelin bu sayede midenizde tokluk yaratıp açlık hissetmezsiniz. Kahvaltıyı asla ihmal etmeyen ve ara öğünler de dâhil olmak üzere öğün atlamayın. Bol su içmeyi de unutmayın!

1 yorum:

burcum sevinç dedi ki...

Faydalı tiyolar. tebrik ederim...

http://www.v-pillsbuyut.com/Vpils.html

Yorum Gönder

 
 
 
 
Copyright © Diyetteyim Ben
Fazla kilolarınızdan kurtulmak için lida zayıflama hapı kullanın. kullanmaktır.
Fazla olan kiloları vermek yani zayıflama sağlığınıza yapabileceğinz en büyük yardımlardandır.
fx15 rephair formoline epila tüy dökücü indir diyet zayıflama